loading...
برترین ها
مدیر بازدید : 575 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)
http://simapic.persiangig.com/other/Myriam%20Faris/simapic.mihanblog.com%20(1).jpg

نام : میریام فارس

تاریخ تولد : 13 اردیبهشت 1362 برج ثور

محل تولد : جنوب لبنان

محل زندگی : نیو روضه بیروت

شغل : خواننده

مدیر برنامه : غسان شرطونی

سایت رسمی: www.myriamfaris.com

 

 

 برخلاف خواننده های مشهور  که بعد از ساختن چندین آلبوم و کلیپ به شهرت رسیدند . میریام با اولین آلبومش تبدیل به یک سوپراستار شد.از تواناییهای میریام علاوه بر ارائه نوع جدیدی از موسیقی و صدای جذابش اجرای همراه با رقص شرقی و رقص کلاسیک باله هست. میریام بالرین خوبی هست که از پنج سالگی شروع به یادگیریش کرد. و بعد از اون در نه سالگی اولین اجرایش در تلویزیون لبنان در

برنامه "مواهیب الصغیره"  بوده و یادگیری موسیقی رو هم در نوجوانی به مدت چهار سال در هنرستان ملی موسیقی فرا گرفت.

آلبوم "نادینی" در تابستان 2005 که به گفته خودش به صورت حرفه ای تر ساخته و منتشر شد.

ویدئو کلیپ "نادینی" تجربه جدیدی بود برای همکاری با آهنگسازان فاخری مثل "جان ماری ریاشی" که انصافا تنظیماش کریستاله .ویدئوی دیگر این آلبوم به اسم "حقلق راحتک" ( راحتیت رو میگیرم ) هست که در فرانسه فیلمبرداری شد..

او دو خواهر به اسم  رولا و جیحان داره که خودش خواهر وسطیه هست.در حال حاضر در بیروت  محله نیو روضه به همراه خانوادش زندگی میکنه معتقده بدون حمایت خانواده خصوصا مادرش نمیتونست به این موفقیت برسه.

اولین موفقیتش در دنیای خوانندگی برمیگرده به شانزده سالگی در فستیوال خوانندگان لبنانی که اول هم شد .

اولین آلبوم میریام در بیست سالگی اکتبر 2003 منتشر شد.اولین ویدئو کلیپ میریام به اسم "انا و الشوق"  ( من و دلتنگی ) که کار متفاوتی بشمار میرفت تونست یکی از پرطرفدارترین کلیپها در بین شبکه های عربی بشه و بعد از اون "لا تسألنی" (ازم

نپرس ) که میریام رو در کاراکتری جذاب و بامزه و با نوعی رقص ابتکاری اکتیو نشون میداد و موجب محبوبیت بیشترش شد.تابستان 2004 فصل پرمشغله ای برای میریام بود چون به اکثر کشورهای عربی برای اجرا کنسرت مسافرت کرد.

* ویدئو کلیپهای میریام : انا والشوق / لا تسالنی / احبک حیل / نادینی / حقلق راحتک/ واحشنی ایه .

این هم یکی از مصاحبه های میریام :

  1. 1.       -این موفقیتی که الان بهش رسیدی برای خودت چقدر قابل انتظار بود؟

من خب خیلی خوشبختم که توی این سن به این شهرت و موفقیت و از اون مهمتر محبوبیت بین مردم رسیدم. البته اشکالش اینه که نمی تونم زیاد با دوستام باشم ولی به نظرم موفقیت واقعی در عالم موسیقی با تلاش زیاد بدست می آید.

 

  1. 2.       به نظرت چی باعث شد که "انا والشوق" نسبت به آهنگهای دیگه این آلبوم موفقتر باشه؟

خود آهنگ "انا والشوق" از نظر آهنگ، شعر و قالب کار متفاوتی هست البته من فکر می کنم ویدئوکلیپ هم بی تاثیر نبوده.

 

  1. 3.       نظرت درباره اینکه در مصر و کشورهای خلیجی نسبت به لبنان با اقبال بیشتر مواجه شدی چیه؟

من واقعا از موفقیتم در مصر و کشورهای عربی خوشحالم ولی گمون نکنم این مساله توی لبنان کمتر باشه. من لبنانی ام و از شهرم به دنیای عرب اومدم جایی که توش عشق و آیندم هست.

 

  1. 4.       جدیدا آهنگهای غربی خصوصا ترکی و یونانی بین خواننده های عربی طرفدار پیدا کرده و تو هم یکی از اون خواننده ها هستی. به نظرت این مربوط میشه به کمبود آهنگساز در لبنان یا علاقه مردم به این نوع آهنگهای جدید؟

ببینید موسیقی یک زبان جهانیه و نمیشه اونو به یک منطقه جغرافیایی محدود کرد شاید من از آهنگ چینی خوشم بیاد و موفق هم بشم به نظر شما عیبی داره؟! مهم آهنگ زیباست. آهنگی که به دل بشینه. در ضمن باید بگم اینکه من از آهنگسازهای غیر عرب استفاده کردم نشون دهنده این نیست که ما تو کشور خودمون آهنگسازای کمی داریم یا توانایی اونها کمه.

 

  1. 5.       تو توی یک خانواده متوسط به دنیا اومدی توقع داری خوانندگی چقدر برات ثروت بیاره؟

من این مثل رو همیشه میگم "اعطنا خبزنا کفاف یومنا"  یعنی به اندازه نیاز روزانه ام توقع دارم.من توی هر روز واسه همون روز زندگی میکنم. قصد جمع کردن ثروت زیاد از راه خوانندگی ندارم چون که حس میکنم اون چیزی رو که خدا برام مقدر کرده برام کافیه.

 

  1. 6.       اهداف و آرزوهات برای آینده چیه؟

من خیلی واقع گرا هستم. من توی خیالم قصر نمی سازم. البته اهدافی رو در برابر خودم قرار دادم و ترجیح میدم از نردبوم پله پله بالا برم.

 

  1. 7.       خواننده مورد علاقه ات کیه؟

البته هر گلی رنگ و بوی خودش رو داره.ولی علاقه خاصی به اصاله نصری و کاظم الساهر دارم.

 

  1. 8.       -میریام تا حالا تجربه عشقی داشته؟

الان نه ولی آمادگی عشق رو دارم به شرط وجود یه شخص مناسب!

 

  1. 9.       از چه صفاتی بدت میاد؟

خساست ، دروغ گویی ، تحجر و تنبلی.

 

  1. 10.   مرد رویاهای میریام که سوار اسب سفیده چه خصوصیاتی داره؟

اولا دوستم داشته باشه و جنتلمن باشه. البته منظورم ظاهرش نیست یعنی یه شخصیت متفاوت داشته باشه.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ در سایت ساماندهی ثبت شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره قالب سایت؟؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2953
  • کل نظرات : 302
  • افراد آنلاین : 230
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 410
  • آی پی دیروز : 160
  • بازدید امروز : 3,742
  • باردید دیروز : 2,734
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 8,039
  • بازدید ماه : 8,039
  • بازدید سال : 96,809
  • بازدید کلی : 6,281,192