loading...
برترین ها
مدیر بازدید : 227 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)

http://img.tebyan.net/big/1390/12/113149234104622291451741377621914923321441221.jpg

پژمان جمشیدی از فوتبالیست‌های سابق تیم ملی کشورمان نقش اصلی جدیدترین سریال صحت را ایفا می‌کند و بر اساس شنیده‌ها در این سریال در نقش خودش یعنی ستاره سابق پرسپولیس بازی خواهد کرد.

صدا و سیما نهاد انتفاد پذیری نیست اما بی انصافی است اگر بگوییم انتقادات تاثیری در روند برنامه سازی این مجموعه ندارد. پس از سریال های ضعیف نوروز سال قبل و ماه رمضان امسال، رسانه ملی امسال برای نوروز ۹۲ دست پر به میدان خواهد آمد.

در همه جای دنیا کارگردانان خوب ممکن است آثار ضعیف هم ارائه کنند و ایران هم از این قضیه مستثنی نیست، اما به هر حال تلویزیون تیمی از بهترین‌ها را در شبکه‌های مختلف مامور ساخت سریال کرده است.

 

سریال پرسپولیس
سریال «پژمان»، یکی از این سریال‌هاست. درست در سالی که مدیر آبی ها به جشنواره فجر می رفت و قول فیلم سازی با موضوع تیم استقلال داده بود، یک سریال پرسپولیسی در جدول اکران سیما قرار گرفت!

 

مدیران جدید شبکه ۳ امید زیادی دارند که به کمک این سریال به روزهای اوج خود برگردند. لوکیشنهای اصلی مجموعه در منطقه اختیاریه شمالی است. پژمان جمشیدی از فوتبالیست‌های سابق تیم ملی کشورمان نقش اصلی جدیدترین سریال صحت را ایفا می‌کند و بر اساس شنیده‌ها در این سریال در نقش خودش یعنی ستاره سابق پرسپولیس بازی خواهد کرد.

 

سام درخشانى در این سریال نقش مدیر برنامه های پژمان را ایفا خواهد کرد و بهاره رهنما، شقايق دهقان، هوشنگ حريرچيان، بيژن بنفشه خواه، غلامحسین لطفی،حسین سلیمانی، اردشير كاظمى و... دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

 

تماشاگران سیما، سروش صحت را با سریال موفق ساختمان پزشکان به یاد می‌آورند. با این حال سریال جدید سروش صحت حال و هوای جدی‌تری دارد. اما یک مسئله نگران کننده هم انتخاب های عجیب سروش صحت است. مثلا نقشی که در خوابم میاد بازی کرده بود و مواردی از این دست نشان داده صحت به دنبال کسب تجربه است و خیلی در قید و بند تکرار کارهای قبلی نیست.

 

تکرار خاطرات زی زی گولو
شبکه دو هم برای نوروز دست پر به میدان خواهد آمد. سازنده زی زی گولو، با «داستان پریا» یک مجموعه موزیکال به تلویزیون می‌آورد که هماهنگ با حال و هوای این شبکه باشد.

مسعود صباح مدیر گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو سیما گفته:سریال «آب پریا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مرضیه برومند از روز ۳۰ اسفند تا ۱۶ فروردین سال ۹۲ هر شب از شبکه دو پخش می‌شود.

 

سریال «آب پریا» با محوریت محیط زیست و عوامل تهدید کننده آن، در ۱۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای با لحنی طنز به عواقب عدم توجه و مراقبت از مواهب طبیعی می‌پردازد. فیلمنامه سریال را راضیه برومند و گیتی مرتضوی با مشاوره فرهاد توحیدی نوشته‌اند و امیر حسین صدیق، هنگامه مفید، بهناز جعفری، سحر ولدبیگی، لیلی رشیدی، سیامک صفری، امیر میرآقا و آوا درویشی به همراه شبنم فرشادجو، پاشا رستمی، کاوه توکلی در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند. سروش مردانی نیز بازیگر خردسال این مجموعه تلویزیونی است.

 

بر اساس شنیده‌ها در این سریال شاهد جلوه‌های ویژه متفاوت، چهره‌پردازی‌های جدید و .... هستیم.

 

مسافران شمالی جنوب!
شبکه یک هم برای نوروز ۹۲ بی کار ننشسته و سری جدید مجموعه پایتخت را روانه آنتن کرده است. سریال "پایتخت ۲" مانند سری قبلی خود از گویش مازندرانی استفاده خواهد کرد و برای نزدیک شدن به فضای مازندران از چند بازیگر تئاتر قائمشهر و ساری نیز در کار استفاده شده است، فصل دوم مجموعه پایتخت درباره خانواده نقی است که با کامیون ارسطو از یکی از شهرهای شمالی عازم سفر می‌شوند تا گنبد و گلدسته‌ای را به مسجدی در یکی از شهرهای جنوبی برسانند. این سریال ظاهراً حال و هوایی مسافرتی دارد و سازندگان آن قول داده‌اند هر قسمت با داستانی مستقل و با کیفیت یک فیلم سینمایی تولید شود.

 

علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، مهران احمدی، لیندا کیانی، هومن حاج عبدالهی و سمیرا حسن پور بازیگران اصلی این سریال هستند.

این سریال از جمله کارهای سازمان صدا و سیما است که انتظار می‌رود رضایت مخاطبان را جلب کند و موفقیت سری اول را تکرار کند.

 

داریوش فرهنگ، مرد بدون شبکه!
سریال «همه خانواده من» محصول سیما فیلم و ساخته کارگردان باذوق داریوش فرهنگ هم می‌تواند یکی از گزینه های اصلی بهترین سریال‌های نوروزی باشد. این مجموعه که در ابتدا جشن تولد نام داشت، برای پخش در ایام نوروز در حال تولید است و داریوش فرهنگ قول داده این اثر یک سلطان و شبان دیگر خواهد بود.

 

همه خانواده من با درونمایه طنز درباره دو خانواده کاشانی است که یکی از این دو خانواده در کار گلاب و دیگری در کار فرش است، اما پیدا شدن تعهدنامه‌ای که ۴۰ سال پیش توسط بزرگ این دو خانواده تنظیم شده است ماجراهایی را برای اعضای این خانواده‌ها به وجود می‌آورد. در کنار قصه اصلی در این سریال به آئین‌ها و سنت‌های نوروز نیز پرداخته می‌شود.

 

فرهاد آئیش، پرویز فلاحی‌پور، محمد عمرانی، فریده سپاه منصور، ارژنگ امیر فضلی، کاوه خداشناس، هدی زین العابدین، ناصر گیتی‌جاه، افسانه ناصری، منوچهر علیپور، خسرو احمدی، شکوفه هاشمیان، فرحناز منافی ظاهر، مسعود سخایی، مریم سرمدی، علی دستان‌پور و علیرضا عسگری بازیگران این مجموعه هستند. هنوز شبکه نمایش دهنده «همه خانواده من» مشخص نیست.

 

هفت سین کارگردان شوق پرواز در شبکه تهران
یدالله صمدی کارگردان خوب سینما هم سریال کمدی هفت سین را برای نمایش در شبکه‌های استانی آماده خواهد کرد. سیروس گرجستانی و فردوس کاویانی نقش‌های اصلی این سریال را بازی می‌کنند.

 

این سریال، پر از چهره‌های معروف سینما و تلویزیون است و به غیر از این دو بازیگر، ستاره اسکندری، جواد عزتی، مهران رجبی، محسن افشانی، سمیرا حسن پور، کیانوش گرامی و روح الله مفیدی نیز در «هفت سین» ایفای نقش می‌کنند.

 

داستان سریال درباره یک واحد ۱۰۰ متری اجاره‌ای و دو خانواده مدعی مالکیت آن است که ناگزیر به تحمل یکدیگر در ایام نوروز می‌شوند و البته کلی اسباب و اثاثیه زندگی که شب عیدی مانده روی دست شان...

 

«هفت سین» به تهیه‌کنندگی مجید سرسنگی در ۱۴ قسمت ۶۵ دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز از شبکه تهران آماده می‌شود. که از نظر زمان قسمت‌ها رکورد دارد است.

 

احتمال یک نوروز طلایی
اگر یک سریال در حد کیفیت «پایتخت»، یک سریال در حد سلطان و شبان، یک سریال در حد قصه های تابه‌تا و یک سریال در حد شوق پرواز در نوروز امسال داشته باشیم، نوروز ۹۲، تاریخی ترین نوروز سیما خواهد شد.

 

منبع : افکار نیوز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ در سایت ساماندهی ثبت شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره قالب سایت؟؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2953
  • کل نظرات : 302
  • افراد آنلاین : 228
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 410
  • آی پی دیروز : 160
  • بازدید امروز : 2,999
  • باردید دیروز : 2,734
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 7,296
  • بازدید ماه : 7,296
  • بازدید سال : 96,066
  • بازدید کلی : 6,280,449