loading...
برترین ها
مدیر بازدید : 1375 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (1)

بازیگران سریال ویلای من

 

تعداد عکس:8

سریال ویلای من کار جدید مهران مدیری پس از مجموعه قهوه تلخ میباشد

در این سریال بازیگران زیادی حضور دارند که از جمله می توان به

سیامک انصاری,کمند امیر سلیمانی,برزو ارجمند,نگین معتضدی,رضا فیض نوروزی,رابعه اسکویی,الیکا عبدالرزاقی,مریم کاویانی

عارف لرستانی,بهار ارجمند,ماندانا سوری,علی برقی,مهدی فقیه و ... اشاره کرد

عکس مهران مدیری در سریال ویلای من

سیانک انصاری در سریال ویلای من

کمند امیر سلیمانی در سریال ویلای من

برزو ارجمند در سریال ویلای من

نگین معتضدی در سریال ویلای من

رضا فیض نوروزی در سریال ویلای من

رابعه اسکویی و کمند امیر سلیمانی در سریال ویلای من

بازیگران سریال ویلای من

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد حسین در تاریخ 1391/10/03 و 16:28 دقیقه ارسال شده است

سلام داداشی.خوبی؟؟ داداشی؟ میشه یه کمکی بهم بکنی؟؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ در سایت ساماندهی ثبت شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره قالب سایت؟؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2953
  • کل نظرات : 302
  • افراد آنلاین : 155
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 160
  • بازدید امروز : 848
  • باردید دیروز : 2,734
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 5,145
  • بازدید ماه : 5,145
  • بازدید سال : 93,915
  • بازدید کلی : 6,278,298