loading...
برترین ها
مدیر بازدید : 713 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

   اس ام اس های غمگین و احساسی جدید

e ghamgin اس ام اس های غمگین و احساسی جدید

دلم برایت تنگ شده !
می خواهم آنقدر اشک بریزم
تا غبار فاصله از قلبم تمیـــز شود .
ولی می ترسم…
::
::
تمام انسانهایی که به اندیشه های بزرگ دست یافته اند، خیال پرداز بوده اند
::
::
خواهش از خدا لذت است
براورده شود نعمت است
براورده نشود حکمت است
خواهش از خلق خدا ذلت است
براورده شود منت است
براورده نشود خفت است
::
::
دیگر کمتر اشک میریزم
دارم بزرگ میشوم
یاسنگ
خدا میداند…
::
::
ماهى به اب گفت: تو نمیتونى اشکاى منو ببینى , چون من توى ابم …
اب جواب داد : اما من میتونم اشکاى تورو احساس کنم چون تو توى قلب منى
::
::
درک کنید که سرانجام این عشق است که بر همه چیز غلبه می کند .
::
::
محبت مثل ی سکه میمونه که اگه افتاد تو قلک قلب دیگه نمیشه درش اورد
اگر هم بخواهی درش بیاری باید اون رو بشکنی
::
::
تقدیم به تنها صدف دریای دلم که به بیکرانگی اقیانوس عشق دلتنگشم.
::
::
اگر انسان ارزش خودش را بداند و با خداوندی که او را خلق کرده است نزدیک باشد ، بسیار مشکل می توان او را سیه روز و بدبخت کرد .
::
::
آسمان با وسعتش تقدیم تو
رقص ماهی های دریا مال تو
هر چه دارم از تو دارم مهربان
زندگی امروز و فردایم مال تو
::
::
خسته تر از دیروزم کاش میشد گوشه ای نوشت
خدایا خسته ام فردا بیدارم نکن…
::
::
در درگه عشق کنم از تو شکایت
گویم که کشت مرا دو چشمان سیاهت
در هر نگهت مستی صد جام شراب است
چشمان تو میخانه دلهای خراب است
::
::
فراموشم مکن هرگز / ولی گاهی به یاد آور
رفیقی را که می دانی / نخواهی رفت از یادش
::
::
بسیاری از انسانها شکوه و عظمت زندگیشان را مدیون مشکلات و ناراحتی های وخیم هستند .
::
::
بر مستی من حد سزاوار زدند
با شک و یقین تهمت بسیار زدند
حلاج شدم ولی به کفر سوگند
دلتنگ تو بدوم که مرا دار زدند
::
::
ائ کاش تیم احساسم انقدر قوئ بود که هیچ کس جرات بازئ باان رانداشت،…
::
::
دلتنگی تنها نصیب من بود
از تمام زیبایی هایت…
::
::
هیچ نمیداند جای قول و قرار هایمان امن است زیر پاهایش…
::
::
خنده ،آواز،کار و تفریح…….این کارها را هر روز انجام دهید . اهدا کنید و هدیه بگیرید . در برابر مشکلات خم به ابرو نیاورید .بخندید و عشق بورزید و به خاطر داشته باشید آسمان همیشه آبی است و در ناامیدی بسی امید است ، اما همه چیز به شما بستگی دارد .
::
::
زندگی رو در حال سپری کن
گذشته یک تجربه است
و اینده یک رویا
::
::
گریه رو به خنده بفروش که خراب خندهاتم
هنوزم مثل قدیما من عاشق چشاتم
::
::
زندگی پژمردن یک برگ نیست
بوسه ای در کوچه های مرگ نیست
زنـدگی یعنـی تـرحم داشتن
بــا شقـــایق هـا تفاهم داشتن
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ در سایت ساماندهی ثبت شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره قالب سایت؟؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2953
  • کل نظرات : 302
  • افراد آنلاین : 139
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 363
  • آی پی دیروز : 160
  • بازدید امروز : 967
  • باردید دیروز : 2,734
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 5,264
  • بازدید ماه : 5,264
  • بازدید سال : 94,034
  • بازدید کلی : 6,278,417