loading...
برترین ها
مدیر بازدید : 485 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)
کشف یک واقعیت عجیب در اتاق خواب قذافی!+عکس
در پی ورود انقلابيون به اتاق‌ خواب معمر قذافی واقعيت عجيب ديگری از ديكتاتور ليبی برای آنها فاش شد.

قضیه چیه؟!!! ادامه مطلبو ببین

ایسنا :به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق‌الاوسط، بعد از اینكه انقلابیون وارد اتاق خواب معمر قذافی، رهبر لیبی شدند، در حالی كه یكی از انقلابیون به تمسخر وی را "خوك و میمون" توصیف می‌كرد، چهار آلبوم عكس قذافی را پیدا كرد كه این آلبوم‌ها از علاقه سرهنگ به كاندولیزا رایس، وزیر خارجه پیشین آمریكا پرده برداشت.

این آلبوم عكس‌ها نشان می‌داد كه سرهنگ قذافی علاقه خاصی به كاندولیزا رایس داشته، چرا كه قذافی عكس‌های متعددی از رایس را در آلبومش نگه داشته بود.

از سوی دیگر سایت شبكه العربیه نیز در گزارش جالبی اعلام كرد كه از دهه 90 قرن گذشته معمر قذافی به همراه محافظ‌های زن خود در بسیاری از مراسم حاضر شده است.

گزارش‌های رسانه‌ای برآورد كرده‌اند كه طی 20 سال گذشته تعداد محافظان زن معمر قذافی بین 40 تا 400 تن بوده است. لقب رسمی این محافظان "نگهبانان انقلاب" بود، اما آنها به "زنان سلحشور و بلند قامت" معروف بودند.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای این زن‌ها برای حمایت از جان معمر قذافی ابتدا باید سوگند می‌خوردند كه تحت امر وی باشند و در راه حفظ جان قذافی جانشان را بدهند، سپس این زن‌ها در داخل دانشكده پلیس زن در طرابلس آموزش می‌دیدند. دوره‌های آموزشی این محافظان شامل برخی تمرینات ورزشی برای بالا بردن توان جسمی آنها، شیوه‌های دفاعی، حمله و استفاده از تمامی انواع سلاح‌های سبك و سنگین بود.

همچنین گزارش‌ها حاكی از آن است كه اكثر محافظان قذافی از كوبا به لیبی منتقل شده بودند، برخی از این محافظان نیز اهل لیبی و دیگر كشورهای عربی بودند.

برخی از این محافظان اعراب سفیدپوست و برخی آفریقایی سیاه پوست بودند.

از مهمترین شروطی كه باید محافظان قذافی داشتند، این بود كه باكره باشند. قذافی به خاطر علاقه‌اش به تنها دخترش عائشه نام یكی از آنها را عائشه گذاشته بود.

بر اساس این گزارش‌ها شرط باكره بودن این محافظان و اینكه ازدواج نكرده باشند و فرزندی نداشته باشند از شروط مهم بود.

محافظان قذافی همواره به رغم اینكه زن بودند در شرایط سخت وارد عمل می‌شدند و در استفاده از سلاح‌های سنگین مهارت داشتند و آنها همواره آماده بودند كسانی كه قصد اذیت كردن قذافی را داشتند، بكشند. این محافظان درجه‌ها و رتبه‌های مختلفی را به لحاظ زیبایی داشتند.

براساس این گزارش‌ها محافظان قذافی همواره دردسرهایی نیز برای وی داشته‌اند. در سال 2003 در اجلاس سران عرب كه در شرم‌الشیخ برگزار شد، نیروهای امنیتی مصر به محافظان قذافی اجازه ندادند وارد هتل محل اقامت وی شوند، از این رو درگیری‌های شدید بین محافظان و نیروهای امنیتی مصر رخ داد.

در سال 1984 نیز محافظان قذافی با نیروهای اتیوپیایی درگیر شدند، چراكه سعی داشتند با سلاح خود به سالن اجلاس سران اتحادیه آفریقا در آدیس‌آبابا وارد شوند.

این محافظان همچنین در نیجریه نیز بحران ایجاد كرده بودند و زمانی كه نیروهای امنیتی مانع ورود آنها به سالن اجلاس شدند با آنها درگیر شده بودند كه رئیس‌جمهوری نیجریه شخصا به منظور فیصله دادن مساله وارد عمل شده بود.

گزارش‌های خبری حاكی از آن است كه این محافظان هرگز وی را ترك نكردند حتی در حال حاضر نیز با وی هستند، چرا كه زمانی كه انقلابیون وارد باب‌العزیزیه شدند این محافظان را نیافتند. به نظر می‌رسد این محافظان به همراه قذافی در مخفی‌گاهش هستند و آیا وی هنوز به آنها اعتماد دارد.
عکس های کاندولیزا رایس وزیر امور خارجه سابق آمریکا در البوم عکس قذافی
سال ها پیش رایس به عنوان وزیر خارجه آمریکا با قذافی دیدار کرده بود



منزل عایشه دختر قذافی




کلاه نظامی معروف قذافی به همراه گردنبد و عصای او پس از تصرف خانه اش








پس از تصرف مجتمع باب العزیزیه محل استقرار معمر قذافی رهبر سرنگون شده لیبی در شهر طرابلس، خیمه معروف قذافی محل گرفتن عکس یادگاری شده است.

قذافی معمولا با مهمانان و سران و مقامات ارشد دیگر کشورها در این خیمه دیدار می کرد.
این خیمه در محوطه فضای سبز باب العزیزیه و در کنار منزل شخصی وی برپا شده بود. قذافی در سفرهای خارجی خود نیز سعی می کرد به جای هتل، در خیمه اقامت کند. وی در برخی سفرها از جمله سفر به فرانسه، قطر و ایتالیا خیمه اش را نیز برپا کرده بود.

خیمه قذافی در اختیار انقلابیون














دیدار قذافی با پوتین رئیس جمهور وقت روسیه در خیمه



دیدار با نخست وزیر ایتالیا در خیمه



دیدار با نخست وزیر وقت انگلیس در خیمه



دیدار با حسنی مبارک رئیس جمهور وقت مصر در خیمه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ در سایت ساماندهی ثبت شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره قالب سایت؟؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2953
  • کل نظرات : 302
  • افراد آنلاین : 224
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 408
  • آی پی دیروز : 160
  • بازدید امروز : 2,316
  • باردید دیروز : 2,734
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 6,613
  • بازدید ماه : 6,613
  • بازدید سال : 95,383
  • بازدید کلی : 6,279,766